امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
۱۳۹۸/۱۰/۱۷- ۰۸:۲۹ - مشاهده: ۳۲۴۸

برگزاری مراسم هفته پژوهش با موضوع سیاست خارجی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش با حضور رئیس، اساتید و دانشجویان دانشکده روابط بین المللی در روز دوشنبه 98/10/2 در تالار اندیشه دانشکده برگزار شد.

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش با حضور رئیس، اساتید و دانشجویان دانشکده روابط بین المللی در روز دوشنبه 98/10/2 در تالار اندیشه دانشکده برگزار شد.
به منظور آشنایی دانشجویان با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از آقای دکتر محمد اسحاقی، معاون آموزش و پژوهش موسسه پژوهش های انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به عنوان سخنران اصلی این مراسم دعوت به عمل آمده بود. این بیانیه توسط مقام معظم رهبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران صادر شد.
در ابتدای جلسه، آقای دکتر شیخ الاسلامی، ریاست دانشکده روابط بین الملل در خصوص اهمیت این بیانیه و محورها و خطوط کلی مطرح شده مرتبط با سیاست خارجی ج.ا. ایران در آن صحبت کرد. وی بیان داشت که قرار است شماره آینده نشریه دانشجویی دانشکده که به زبان انگلیسی منتشر می‌شود به صورت ویژه به بررسی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از منظر بیانیه گام دوم انقلاب اختصاص یابد. دانشجویان علاقمند می‌توانند در خصوص یکی از محورهای پیشنهادی، مقاله خود را ارائه دهند. (برای دسترسی به محورها اینجا را کلیک نمائید.)
در ادامه جلسه، آقای دکتر اسحاقی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از دیدگاه مقام معظم رهبری از زوایای گوناگون بررسی و تحلیل کرد و بر ظرفیت نیروهای جوان و دانشجو به منظور دستیابی به اهداف آن تاکید نمود.
در خاتمه از 3 نفر از دانشجویان ممتاز دانشکده که در سال تحصیلی 98- 97 دارای کارهای علمی- پژوهشی برجسته بودند، تقدیر به عمل آمد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما