امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳
۱۳۹۹/۰۸/۲۴- ۰۸:۲۳ - مشاهده: ۴۹۴۷

**اطلاعیه**

قابل توجه دانشجویان محترم

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دانشجویان گرامی

با سلام و احترام و آرزوی سلامت و توفیق

چنانکه می دانید نشست ها، سمینارها و رویدادهای فوق برنامه دانشکده روابط بین الملل از گذشته تا امروز جزء بسیار مهمی از برنامه جامع آموزشی و پرورشی این دانشکده بوده است. از همین رو، همه دانشجویان دانشکده در مرحله پذیرش و در بدو ورود به دانشکده تعهد می سپارند که به طور منظم و بدون هرگونه سستی در همه این برنامه‌ها حضور فعال و موثر خواهند داشت .

بسیار متاسفم که بنا به تجربه مربوط به مدرسه تابستانی و نیز گزارشی که اخیرا دریافت کرده ام ، گروهی از دانشجویان ما نسبت به این مهم، کم توجه هستند و حضور آنها در این برنامه‌ها و به ویژه در « سمینارهای مسائل روز» که هر دوشنبه با تلاش ارزشمند همکارانم در اداره امور دانشجویی و فرهنگی برنامه ریزی و اجرا می‌شود ناکافی و نامناسب ارزیابی می‌شود. ظاهرا تذکر اینجانب در مراسم اختتامیه مدرسه تابستانی نیز در حد لازم اثربخش نبوده است.

ضمن تشکر از بخش قابل توجهی از دانشجویان عزیز که با دقت و نظم و اهتمام کامل در این برنامه‌ها حضور می یابند، بار دیگر اعلام می‌کنم شرکت در این برنامه‌ها از نظر مدیریت دانشکده جزء وظایف غیرقابل تخطی دانشجویان محسوب می‌شود. به همین جهت تصمیم گرفته شد، چنانچه هر یک از دانشجویان ورودی سالهای 1396 تا 1398، از این تاریخ (1399/8/21) تا پایان ترم آتی (خرداد 1400) در بیش از سه جلسه از سمینارهای مسائل روز و سایر برنامه‌هایی که بموقع اطلاع رسانی و حضور دانشجویان در آن الزامی اعلام می‌شود غیبت داشته باشد، اجازه برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه خود را نخواهد یافت. این تصمیم به صورت یکسان برای کلیه دانشجویان اعم از آنکه در ترم جاری یا در ترم آینده برای دفاع از پایان نامه خود آماده شوند به اجراء گذاشته خواهدشد.

مسئولیت اجرای این تصمیم بر عهده رئیس محترم اداره امور دانشجویی و فرهنگی است و در فرم مجوز دفاع از پایان نامه، بخشی برای تایید و امضای ایشان پیش بینی شده است. امید دارم در پرتو حضور فعال و بانشاط در همه کلاسها، سمینارها و نشستهای دانشکده، توانمندیها و انگیزه‌های شما برای ارائه خدمت به اسلام و ایران بیش از پیش ارتقاء یابد.

موفق و موید باشید

شیخ الاسلامی

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما