امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
۱۴۰۱/۰۵/۰۵- ۱۱:۳۱ - مشاهده: ۳۰۹۷

گزارش ضیافت نهار در سفارت ژاپن، با حضور رییس دانشکده روابط بین الملل ، هیات بنیاد ساساکاوا و فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشکده

یکشنبه 2 مرداد 1401

روز یکشنبه 2 مرداد 1401 سفیر ژاپن به مناسبت حضور هیات بنیاد ساساکاوا از فارغ التحصیلان و دانشجویانی که در طول 10 سال گذشته در تبادل دانشجویی با این بنیاد حضور داشتند دعوت نمود تا در ضیافت نهار در محل اقامت سفیر ژاپن در تهران شرکت نمایند.

در این ضیافت علاوه بر دانشجویان مذکور، رییس دانشکده روابط بین الملل آقای دکتر سلیمان پور، آقای رحمانی موحد دستیار رییس دانشکده و سفیر پیشین ج. ا. ا. در توکیو، ، آقای دکتر قافله باشی معاون پژوهشی و مطالعاتی آقای دکتر سجادپور عضو هیات علمی دانشکده ، آقای دکتر شیرغلامی، خانم دکتر مردانه نیز حضور داشتند.

در این مراسم، ابتدا آقای آیکاوا کازوتوشی، سفیر ژاپن در ج.ا. ایران، ضمن خوشامد گویی به میهمانان در خصوص همکاری‌های دانشکده روابط بین الملل و بنیاد ساساکاوا سخنانی ایراد کردند. سپس، آقای دکتر سلیمان پور، ضمن تشکر از برگزاری ضیافت بر ادامه همکاری‌های دو نهاد تاکید کردند. در ادامه آقای سونامی، رئیس بنیاد ساساکاوا نیز با اشاره به قدمت 10 ساله تبادل دانشجوئی یادآور شدند تا کنون در حدود 100 دانشجو در این تبادل شرکت کرده اند.

در پایان خانم یگانه معماریان به نمایندگی از دانشجویان عضو برنامه تبادل طی سخنانی از ابتکار تبادل دانشجویی توسط بنیاد ساساکاوا و همچنین سفارت ژاپن و دانشکده روابط بین الملل تشکر و قدردانی کردند. در پایان مراسم حضار عکس یادگاری گرفتند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما