امروز شنبه  ۶ مرداد ۱۴۰۳
۱۴۰۲/۰۷/۱۲- ۱۲:۴۴ - مشاهده: ۹۶۰

برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) و آغاز سال تحصیلی1403-1402 در دانشکده روابط بین الملل

دوشنبه مورخ 10/07/1402

در روز دوشنبه مورخ 1402/07/10 از ساعت 15:30 الی 17:00 مراسم جشنی به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین آغاز سال تحصیلی 1403-1402 در سالن دهخدای دانشکده روابط بین الملل برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور رئیس محترم دانشکده جناب آقای دکتر دهشیری، حجت الاسلام شیخ الاسلامی و جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار گردید، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام شیخ الاسلامی‌به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان، ضمن تبریک اعیاد مذکور به بیان ویژگی و صفات پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و تفسیر آیاتی از قرآن کریم درباره شخصیت و مقام والای ایشان پرداختند. ایشان در این راستا اظهار داشتند، نسبت پیامبر به مردم، نسبت نفس (جان) به بدن بوده و پیامبر دلسوز امت خود بودند و احترام به پیامبر اکرم (ص) و صلوات بر ایشان از جمله وظایف مردم نسبت به حضرت محمد (ص) می‌باشد.

پس از حجت الاسلام شیخ الاسلامی‌به ترتیب جناب آقایان دکتر بروجردی، دکتر امینیان و دکتر موسی زاده از اساتید دانشکده ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم و آغاز سال تحصیلی، مطالب کوتاهی در رابطه با مناسبت های مذکور بیان داشتند. سپس، جناب آقای دکتر دهشیری رئیس محترم دانشکده روابط بین الملل به عنوان سخنران پایانی مراسم، به بیان نکات آموزشی و اخلاقی که شایسته است از سوی دانشجویان مورد توجه قرار گیرد، پرداختند و ضمن گرامیداشت اعیاد پیش رو و همچنین تبریک آغاز سال تحصیلی، برای دانشجویان آرزوی سال تحصیلی توام با موفقیت و سربلندی نمودند.

در انتهای مراسم ضمن پذیرایی از حضار، هدایایی به رسم یادبود به دانشجویان اهدا گردید.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما