امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۱- ۰۹:۲۸ - مشاهده: ۴۴۳

بازدید رئیس دانشکده روابط بین الملل از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

...

جناب آقای دکتر دهشیری رئیس دانشکده روابط بین الملل ضمن بازدید از دانشگاه جامع انقلاب اسلامی‌با جناب آقای دکتر قدیانی رئیس این دانشگاه دیدار نمودند.

در این دیدار جناب آقای دکتر قدیانی ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از برگزاری جلسه در آستانه روز معلم، یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری را گرامی داشت. ایشان سپس گزارش مختصری از نحوه جذب و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و همینطور افزوده شدن 7 رشته در مقطع دکتری به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در سال جدید ارائه کردند و آن را نوید بخش حرکت رو به جلو برای رسیدن این دانشگاه به اهداف و تحقق شعار  نوآوری، تحول گرایی و تمدن سازی دانستند.

در ادامه آقای دکتر دهشیری رئیس دانشکده روابط بین الملل با بیان قدمت بیش از 120 سال این دانشکده از تاسیس مدرسه علوم سیاسی تاکنون، خاطر نشان کردند:

این دانشکده ضمن اهتمام همزمان به مباحث نظری و عملی، بیشتر در زمینه‌های کاربردی فعالیت هایی را در دست اقدام دارد.

ایشان در ادامه افزودند : علاوه بر سر فصل های ارائه شده وزارت علوم ، دوره‌های آموزشی مثل تشریفات، اصول و فنون مذاکرات و دوره‌های آموزش زبان‌های خارجی در سطوح مختلف برگزار می‌گردد.

در انتها رئیس دانشکده روابط بین الملل در معیت رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی‌بازدیدی از ظرفیت های این دانشگاه به عمل آوردند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما