امروز يك شنبه  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۵/۰۲- ۱۵:۳۷ - مشاهده: ۳۵۹

بازدید رئیس دانشکده روابط بین الملل از دانشگاه شانگهای

زمان: 12 تیر 1403

هیات دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه متشکل از جناب آقای دکتر دهشیری، ریاست محترم دانشکده روابط بین الملل، و سرکار خانم دکتر مردانه، سرپرست اداره همکاری‌های علمی- بین المللی این دانشکده در تاریخ 12 تیر 1403 از دانشگاه شانگهای بازدید به عمل آوردند.

این دانشگاه، جزء بزرگترین دانشگاه‌های چین است و حدود 40 هزار دانشجو دارد. در دانشکده حقوق نیز 1100 دانشجو در سه مقطع لیسانس و فوق لیسانس و دکتری و 58 عضو هیات علمی مشغول به کار هستند و دانشگاه دارای مراکز متعدد تحقیقاتی در حوزه‌های مختلف مانند رشته‌های مختلف حقوق، روابط بین الملل و اقتصاد است.

این هیات پس از بازدید از قسمت های مختلف دانشگاه شانگهای در جلسه ای با حضور مسئولان دانشگاه شانگهای شرکت کردند. دراین جلسه که به منظور گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی دو طرف برنامه ریزی شده بود، از دانشگاه شانگهای آقای پروفسور وانگ چنگ، معاون ریاست دانشگاه شانگهای؛ پروفسور فرانک، رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شانگهای و نیز پروفسور شوفنگ لو، رئیس مرکز تحقیقات حقوق و محیط کسب و کار خاورمیانه؛ پروفسور شی، دانشیار رویه‌های حقوق مدنی؛ پروفسور جاناکا، استاد برجسته جامعه شناسی و رئیس دپارتمان رفاه و سلامت دانشگاه؛ و پروفسور یوان، استاد حقوق بین الملل و پروفسور لو، استاد حقوق اتحادیه اروپا حضور داشتند.

در این جلسه درباره تبادل استاد و دانشجو با دانشگاه شانگهای و شرکت دانشجویان در دوره‌های آموزشی دانشگاه شانگهای و امضای تفاهم نامه همکاری و تبادل نظر صورت گرفت.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما