امروز يك شنبه  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۵/۰۲- ۱۵:۴۸ - مشاهده: ۴۱۱

بازدید ریاست دانشکده روابط بین الملل از آکادمی علوم اجتماعی شانگهای

زمان: 16 تیر 1403

یات دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه متشکل از جناب آقای دکتر دهشیری، ریاست محترم دانشکده روابط بین الملل، و سرکار خانم دکتر مردانه، سرپرست اداره همکاری‌های علمی-بین المللی این دانشکده در تاریخ 16 تیر 1403 از آکادمی علوم اجتماعی شانگهای بازدید کردند.

آکادمی علوم اجتماعی شانگهای یکی از موسسات آموزشی برجسته در شانگهای، چین ت. این آکادمی‌به عنوان یک مرکز تحصیلات تکمیلی و تحقیقاتی در زمینه علوم اجتماعی فعالیت می‌کند. فعالیت‌های این آکادمی‌شامل آموزش، تحقیقات، مشاوره و خدمات دیگر در حوزه علوم اجتماعی است.

آکادمی علوم اجتماعی شانگهای انواع رشته‌های فراگیر در زمینه علوم اجتماعی را ارائه می‌دهد از جمله جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علوم سیاسی، اقتصاد، فرهنگ‌شناسی و غیره. این آکادمی‌پیشرفته ترین روش‌های آموزشی و تحقیقاتی را برای ارتقاء دانش در زمینه‌های مختلف علوم اجتماعی به کار می‌برد.

هدف اصلی از تاسیس آکادمی علوم اجتماعی شانگهای، ارتقاء سطح دانش و تحصیلات در حوزه علوم اجتماعی، پشتیبانی از تحقیقات و مطالعات علمی در این حوزه، ارتقاء مهارت‌های دانشجویان و پژوهشگران، و همچنین ارتقاء سطح دانشوری و اندیشه عمومی در جامعه است.

آکادمی علوم اجتماعی شانگهای در حال حاضر 814 کارمند دارد، که از این تعداد 689 نفر محقق هستند. از میان محققان این آکادمی، 140 نفر استاد تمام و 183 نفر دانشیار هستند. همچنین، این مؤسسه بیش از 20 نفر استاد افتخاری و برخی استادان تازه وارد دارد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما